2 Eylül 2010 Perşembe

içe kaçanlar..

Yine kafayı yedim gaiba..ama bendeki garipliği çözmüş bulunmaktayım.yazdığımda geçti gibi sanki..sınawlarda da bu kadar yazsaydım hoca acırdı:))
Yalnız aklımda birşey yok diye başlamışım:D walla birşey yok bir çok şey war miş...
Bana birini armağan edebileceğim we kulaklarını saygıyla çınlatabileceğim(!) biri geldi aklıma.ona da hmm ortakafalı dicemm :D saçını ortadan ayırıyor we çok komiğime giderdi:D hahaha intikaamm! :)) neyse şarkı da zaten bok gibi bir şarkı.benim bilmem kaç senelik bir arkadaşım olur bu ortakafa.ammawelakin bozuldu bizim bi anlık etkilenmeyle caaanım arkadaşlığımız.hoş biz ne kadar arkadaşız desek de omuyor abi ya..
ayrı şehirler we görüşme istekleri derken bu hoop yanıma gedi.zaten yanıma gelme olayı olunca az biraz hewes kaçtı.yanii şeymiş,uzaktan konuşması daha güzel we daha bir büyülü oluyor imişşş..mış mış da mış mış...ego cicim ego:D
yaa herif bir rahatt bir rahat..asabım bozuldu bunun niyet bozulunca.lan biz arkadaşız,yani bi geçmişimiz war.öyle hoop diye ne lan bu?!yok anamıyor adam.oynaşmaya çalışmalar falan ayrıntılar cidden komikk.benim elini çek dediğimde o elim değil demesi we benim bilmem kaç bakışıma yeni bir bakış eklemem gibi...:))yok mok derken uyuduk uyandık.duwar gibiyim,gudubetim we aslında içimden sayıp söwüyorum..pink floyd a takmışım konser izliyoruz.sonraki günlerimiz hakkında plan yaparken ortakafa birden'biz sewgili olamayız ortakafalııı!' 'biz kardeşiz' didim:Dahah kardeş kısmı yok tabi tahmin ettiğiniz üzere:) tamamm,zaten anladım;dün o moda girmeye çaıştım' dedi!şaka gibi yaa!hayır moda girmek ne ya.hayır sewgililik yatakta olan birşey mi?o yee beybi di mi ortakafa!bok kafa nolcak..
'gideyim artık' dedi.'peki..' dedim bıraktım otobüs durağına.her ne kadar izin wermesem de amacına,kendimi kötü hissettim.hem de çok...sewdiğim,hoşlandığım bir kişi de çıksın duygularımla ilgienen we onurlu olsun,planlar olmasın sewerken we sewişirken...

1 yorum:

  1. (elini çek,o elim değil)Bu çok güldürdü beni.Sorsaydın keşke elin değilse o zaman o ne diye?

    YanıtlaSil