13 Ağustos 2010 Cuma

öhöm öhöm..

aklımda birşey yok aslında..gölbahçeye oturdum bi iç dolulukla..bu da gölbahçe:) kaz falan.neyse canım sıkkın yani..ne yapmak istiyorum bilmiyorum..olsa da bi önemi war mı?eskiden böyle zamanlarda hep yazardım..ewde kawga olur yazardım,aşık olurdum içimde yaşardım yazardım..kalbim kırılır,birine alınır.birinden nefret eder,kara deliğe girer..yine yazardım..sağolsun eski sevgilim bende bi bok bırakmadığı için yazamaz oldum..meğer ki içime yazmışım...
'uzaklara dalıp gitme,gözlerin de dolmasın,kimse böyle yalnız kalmasın'diyor şebocaz..
kahbe dunyayı anlatayım en iyisi ben sana,belki içimdeki buhran gider.çok oturdu zaten gitsin.
ya da 'pardon bayım yardım eder misiniz? desem birine another day in paradise deki gibi yapıp duymamazlıktan gelir ve çeker gider mi? ya da buruk gözlerimi görup 'neyiniz var?' der mi?
öyle zamanlar olur ya hani anlaması önemli değildir sadece sorulması bile içini yumuşatır.yok bişeyim desen de ne biliyim işte saçma insani duygularının canlanmasına vesile..haa bi de bana denk gelenler de neyiniz war da demez 'noluyoo bacım bi sorun mu war halledelimm,senin anan baban nirde?' diye başlarlar orası çok çok ayrı bi konu..
'duşunuyorum ne kadar sevmiş olabilirim?' bana yaşattığın şeyler için teşekkur ederim kötu bir insan da değilsin..ama senden we anılarımızdan nefret ediyorum!..
yine kawga etmiştik,girmiştik birbirimize.bana verdiğin boşluktan,sıkıntıdan dolayı başkasına kaymamın hıncını çıkartıyordun..evet bu bir itiraf.ama her insanda olabilir doğal bişy diyerek dewam ediyorum.saatlerce..nefesim kesilmişti yine..saat cehennemin dibiydi.bahçedeydik we sen içeri girdin beni yalnız bırakıp.bahçenin kapısı açıktı we ben ewin arka kısmına kendime ağlayacak we nefes alacak bir yer buldum.telimi de kapadım uyuzluk olsun diye.artık uyuzluk mu yoksa dikkat çekme isteği mi :p tam içimden ökuzz işte diye geçirirken seslendin.ne cvp wercem beaa!yedi bi halt bulamasın beni işte şapşal.dış kapıyı açık görnce başladı koşmaya.ama ne koşma! ehheeh yuzumde pis bi sırıtış nasıl zewk aldım ama.ohhh dedim sen bana böyle yaparsın,ara şimdi sabaha kadar!ama yok işte safım,daha fazla pislik yapmaya kıyamadım.telimi açtım söyledim ewde olduğumu..
bu ondan ilk bahsedişim..bana hep kawgalarımızı hatırlatıyor,guzel şeylerse gökyuzunde bulutları gemiye,kalbe,insanlara benzetmem gibi..hayal we bikaç snde bozulup giden..nasıl izin werdim ki beni yok etmesine..ewet ben bir moronum..ben bir gerizekalıyım..surekli bir çelişkideydim..
bir insanı ya istersin ya da istemezsin eğer aradaysan tadını alamazsın..mantığım dur diyordu ama o benim yanımdaydı.zor zamanlar,bi dosta ihtiyaç olduğu zamanlar,sewgiye,şefkate.. ihtiyacım olduğu zmanlar.e kuçukken tacize uğramış biri için bir erkeğe guwen duymak zordur tabi...we bulduğunda sınır yoktur aşkta..
sonra bi de suçu anneme attım bir guzel..ohh mis walla.sidikli,sumuklu,salyalı,kaka bi kızım ben.aslında butun suçu ona atmıyorum zaten..anaannemi hatırladım da çok özledimm....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder